Kiruccanások kategória bejegyzései

Lignano

Úti cél: Lignano Előkészületek: Már régóta gyűjtögetek, ahogyan azt egy háziasszony teszi. Egy kicsi a háztartásból, egy kicsi a másodállásból kapott pénzből. A terv az volt már a gyűjtögetés elején is, hogy ..., kagyló sziget; grado; ró

Balatonszárszó-BUÉK!

Balatonszárszó nyaralás, telelés, pihenő szárszón, szilveszter szárszón,

Adventi naptár és koszorú és egy kis +

Adventi naptár, adventi koszorú, IKEÁS csillag otthon

Disznótoros Kolbászfesztivál a Vasúttörténeti Parkban

Vasúttörténeti park, kolbász fesztivál

Városliget-2. Kürtöskalács Fesztivál

Úti cél: Városliget-2.Kürtöskalács fesztivál Indulás:15.00. A lezárásoknak és a gyönyörű időnek köszönhetően a liget környékén nincs parkoló : Szóval bárhol is parkolsz , ma tuti sétálni fogsz : Amikor végül ...

Challengeland kalandpálya-Csillebérc

Úti cél: Challengeland kalandpálya-Csillebérc Indulás: vasárnap reggel 9. 00. Már induláskor fennakadásokba ütköztünk. Hol a GPS, autós öltője? Hát, nem tudom : Így marad a mobil útvonaltervezője, aminek az lett az ...

Hajdúnánás-Debrecen-Hortobágy

Úti cél: Hajdúnánás- Debrecen- Hortobágy Indulás: kedd délután 15. 00. Érkezés az első célállomásra:

Aqua World- Strandok éjszakája

Úti cél: Aqua World Indulás: 16. 30. Péntek van és nagyon nagyon fülledt az idő. Ha ez nem lenne elég, nyári szünet is van, ami azt jelenti egy szülőnek, hogy folyamatos programokkal kell tudjon előállnia a gyerekeinek. Utolsó ...

Állatkert

Úti cél: Állatkert Indulás: 9. 10, érkezés: 9. 30 Összetétel két felnőtt , két diák, egy gyerek. Nos, ilyen családi jegy nincs-a belépő kicsit húzós Már megint megyünk, a tegnapi semmit tevés után apa úgy döntött este ...

Alsóörs

Úti cél: Alsóörs Indulás: 6. 00-kor. Igaz most nincs piros-betűs nap vagyis ünnep , de mégis megyünk nagyon-nagyon meleg van!!! 6. 20-Osztyapenkó, na ezt is csak az tudja mi ez aki annyi idős mint Én. Útközben láttunk az ...

London

Uti cel: London Indulas: 6. 30 Aludni kellett volna, de nem nagyon sikerult. Ejfelkor meg kikeltem az agybol es leultem a gep ele. 1 2 1-kor sikerult elaludni, na de 1 2 3-kor mar csorgott is az ora. 4-re kint kell lenni a repuloteren. ...

Velence

Úti cél: Velencei tó Igaz nem piros betűs a mai nap, de szép időt jósoltak, így nyakunkba vettük az aszfaltot : Ébredés 7-kor indulás 8. 00, helyett 8. 30-kor. Megállás a boltnál, üdítő vásárlás. Érkezés 9. 15-re. ...

Visegrád-Szentendre

Úti cél: Visegrád Úgy néz ki ezek a piros betűs napok kirándulásra ihletnek. Pünkösd van és hát irány Visegrád. Sajnos nem úgy alakult ahogy eredetileg terveztem, mert hát ez a kirándulás egy céges "csapatépítő" lett ...

Margit sziget

Úti cél: Margit sziget Gyerek nap van. Hova viszi az ember lánya és fia a kis tini lányát, ha nem akar a tömegben sodródni, nincs eleresztve anyagilag és nem akar órákig utazni? A számos csábító kínálatból mi a Margit ...

Gellért hegy, Citadella

Úti cél: Gellért hegy, Citadella Annyi olyan hely és nevezetesség van Budapesten, amit életünk során többször keresünk fel. Ezek az alkalmak inkább a gyermekkorra jellemzőek. Úgy döntöttem megtöröm ezt a hagyományt és ...

Eger-Szépasszonyvölgye

Alapvetően nem járunk sokat kirándulni. A család összetétele vegyes hozzáállású. Én mennék egyfolytában. A gyerekek jönnének velem, viszont apa nem egy nagy turista szellem. Ő inkább a kényelmes megoldásokat kedveli. Ha ...